Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové systémy malých a středních stavebních firem
Muškát, Petr ; Vejtasa, Jan (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit efektivní systém databáze, sloužící zároveň jako zdroj informací. Navržený systém má za úkol ulehčit a zjednodušit přehlednost interních firemních informací o zákaznících ale také jejich zaměstnancích. Dále je zde možnost kontroly plánování pracovní síly na jednotlivých zakázkách i celkově ale také jejich časové plnění. Nesmíme také opomenout marketingový postoj firmy k její propagaci.
Marketingové systémy malých a středních stavebních firem
Muškát, Petr ; Vejtasa, Jan (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit efektivní systém databáze, sloužící zároveň jako zdroj informací. Navržený systém má za úkol ulehčit a zjednodušit přehlednost interních firemních informací o zákaznících ale také jejich zaměstnancích. Dále je zde možnost kontroly plánování pracovní síly na jednotlivých zakázkách i celkově ale také jejich časové plnění. Nesmíme také opomenout marketingový postoj firmy k její propagaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.